fredag 11. juni 2010

Erotisk novelle

Jeg har kjøpt meg et skrivekurs på nett; et slikt man kan gjøre hjemme i sitt eget tempo og sende inn noen oppgaver sånn litt etter hvert. Det hele er jo bare for gøy, og det er faktisk litt artig. Det er morsomt å sitte og fantasere helt vilt og hemningsløst og i tillegg få skryt. Ja, skriving er jo liksom en edel kunst, uansett hvor bisarre skriblerier man bedriver. Så jeg kan late som om jeg er litt sånn høykulturell, mens jeg i virkeligheten bare sitter og lar fantasien løpe løpsk over et glass vin.

Anders, min kjære mann, var veldig ivrig på at jeg skulle komme i gang med et slikt skrivekurs. Han er jo den støttende typen som synes at de fleste ideene jeg har er gode (så lenge de ikke involverer ham, i alle fall…), men dette med skrivingen syntes han vare en overmåte god ide. Etter hvert oppfattet jeg jo bakgrunnen for hans iver. Meningen er nemlig at jeg skal prøve å skrive en novelle eller en kort fortelling i flere forskjellige genre, og Anders gledet seg så veldig til jeg kom til genren med ”erotiske noveller”. Nå viste det seg at kurset ikke inneholdt et kapittel som heter ”hvordan skrive erotiske noveller”. For å bøte litt på Anders sin skuffelse, satte jeg meg ned og skrev en erotisk novelle (eller kanskje heller en kort-kort tekst…) en dag vi var på telttur.

- men tro det eller ei, Anders var ikke fornøyd med den erotiske fortellingen min!! Jeg kan ikke forstå det….

(beklager for øvrig det noe uerotiske illustrasjonsbildet, men det får da være måte på hvor mye man skal utlevere seg på nett)



Rødt begjær

Han lå og så på henne der hun lå på sengen. Hun lå på ryggen, helt uten klær, og han kunne ligge og se på henne, over alt. Han strøk forsiktig fingrene sine over magen, halsen, utover armene hennes og i håret.

De hadde vært venner i flere år og kjente hverandre godt, så selv om de aldri hadde sett hverandre nakne før, var de allikevel ikke sjenerte. De var trygge på hverandre. I kveld skulle det altså skje. De hadde gitt etter for begjæret. Begjæret etter noe mer en vennskap.

Han hadde villet ha henne lenge, men visste at dersom han gav etter for sitt begjær, ville vennskapet ta slutt. Han kom til å miste henne. For han begjærte henne med et rødt begjær.

Mens han lå og så på henne og lot fingrene gli over den nakne kroppen hennes, lå hun avslappet og så på ham med rolige øyne. Hun var trygg. Han kunne se at brystene hennes sank og hevet seg i takt med den jevne pusten hennes. Hans pust var hurtigere, han var ikke rolig. Blodårene hennes kunne skimtes under den lyse, tynne huden hun hadde på halsen. Leppene var så røde og munnen var halvt åpen.

Han kjente at begjæret vokste i ham. Hans natur, hans instinkt, alt hans vesen ville ha henne. Han kjente at det som gjorde ham til den han var, vokste.

Han klarte ikke å vente lengre. Han kunne ikke motstå henne et sekund lengre. Han lente seg forsiktig over henne og leppene hans rørte ved den tynne huden på halsen hennes. Hun gav fra seg et lite klynk i det han presset seg inn i henne. Han penetrerte lett den tynne huden på halsen og sugde i seg blodet hennes i grådige slurp. Hun lå helt stille og var snart tom for blod.

Da siste dråpen var tømt og han hadde slukket sitt begjær, flakset han ut gjennom det åpne soveromsvinduet.


Mer lesestoff her


4 kommentarer:

  1. Hei,
    jammen på tide med litt sexy stoff her inne, og ikke bare halvnakne mannfolk med afganske gjetere som later som de ikke bryr seg... Et lesertips, hopp over siste avsnitt!

    SvarSlett
  2. tja, siste setningen er kanskje litt overflødig...

    SvarSlett
  3. Hva het skrivekurset? kunne tenkt meg et liknende ett selv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jeg bestilte kurset her: http://www.forfatterutvikling.no/

      Lykke til :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar eller hilsen til oss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...